lørdag 17. august 2013

Hola!

Hola, alle sammen!

Etter jeg blogget i går, skypet jeg med mamma og pappa. Det var utrolig koselig og høre stemmene dems igjen. Jeg savner dem masse, så det var fint å få en liten oppdatering hjemmefra. Etter jeg skypet med dem, skypet jeg en stund med Lina og Nora. Det var kjempe koselig å se dem igjen også!

Rundt 19.30 i går kveld dro jeg og mama en tur til søsteren hennes. Jeg trodde vi bare skulle dit en liten tur, men vi satt der hele kvelden! Ikke at det gjorde noe, for det var utrolig koselig. Søsteren til mama har en liten restaurant av no slag noen kvelder i uken, i alle fall på fredager. De serverte småretter og det var kjempe god mat! Kusinen min var også der og hun prøvde å lære meg navnet på litt forskjellige feiler og grønnsaker, men husker alle ordene i sånn 2 sek, så glemmer jeg de igjen, haha. Når mama og jeg kom hjem, låste vi opp porten og gikk inn på tomten. Når vi lukket porten igjen så vi verdens største padde. Jeg har aldri sett en så stor en i hele mitt liv! Og for dere som ikke visste det, har jeg kjempe angst for frosker og padder så jeg ble helt på gråten! Vi gikk inn og jeg hadde fortsatt snevet av panikk når jeg la meg.

Jeg bestemte meg i går for å sove lenge i dag, siden det endelig var helg! Men klokka 06.50 kom mama og vekket meg for jeg hadde lovet henne å trene me henne! Da var det bare å stå opp, ta på seg treningstøy og gå ut. Vi gikk til en løpebane rett borti gata og der var det mang andre som "trente". Jeg skriver "trente" fordi det de gjorde var å gå rundt og rundt den løpebane i et veldig sakte tempo og pratet med hverandre. Så jeg og mama gikk noen runder rundt den før vi gikk over veien for å la meg danse zumba! Det kostet 20 pesos så vi gikk hjem og hentet penger og Anel ble med tilbake for å danse! Det var kjempe deilig å trene litt igjen og for første gang her var det deilig å komme hjem til det kalde vannet i dusjen! 

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre resten av dagen, men jeg finner vel på noe. Nå skal jeg i alle fall sove litt! 


 


 

 
 
 




1 kommentar:

  1. Det var veldig hyggelig å skype med deg! Selv om maskina vår ikke satte noe særlig pris på det, den ble jo helt rabiat etterpå.
    Jeg synes det er sååå kos da vi får anledning til å chatte med deg at det har blitt noen uvanlig sene kvelder på oss.
    Det med padde- og froskeangst ligger nok til familien, bare spør tanta vår ;)

    SvarSlett