fredag 16. august 2013

Sommer og sol

Heihei,

i dag har det vært kjempe varmt, og nå gleder jeg meg utrolig mye til jeg får skjørtet! Det er litt tung luft, så jeg må bruke astmasprayen min når jeg er på skolen. I dag fikk jeg og Elias den nye timeplanen og den ser veldig bra ut. Har jo startet klokka 7.00 hver dag denne uka, men fra og med neste uke starter jeg og han klokka 7.00 kun på torsdager, 9.00 på fredager og 8.00 resten av dagene. Vi skal bare muntlige fag for å lære mest mulig spansk. Vi skal også hoppe mellom forskjellige klasser fra forskjellige trinn i noen av fagene, så da får vi forhåpentligvis enda fler venner. På mandag kommer det også 3 nye utvekslingsstudenter. Hun ene kjenner vi allerede fra før av pga samlingen i Cuautla, men hun skal ikke gå i de samme klassene som oss. Så nå gleder jeg meg til mandag for å komme ordentlig i gang!

Siden mamma kommenterte det på det forrige innlegget, kan jeg ta det opp nå. Det er på tide at jeg begynner å trene snart, så i går spurte jeg mama Olga om hvor det går an å trene zumba og hun pekte ut flere steder, så jeg skal starte på zumba så fort jeg får "orden" på hverdagen. Jeg elsker å danse, så gleder meg masse! Paco og venner av meg har sagt at i september er det masse fiestas her og mye dansing, så det gleder jeg meg kjempe mye til!

Dette ble bare en liten update for det skjer jo ikke mye hele tiden, men jeg prøver å gi litt korte updates hver dag. Hvis det er noe dere vil jeg skal skrive om eller det er noe dere lurer på kan dere sende meg en meldig på facebook eller mail adressen min (marthehoha@hotmail.com).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar