tirsdag 20. august 2013

Kjære Eline

I dag fyller verdens beste lillesøster 13 år! Endelig er du tenåring, Eline! Jeg synes det er kjempe kjipt at jeg ikke får vært hjemme på dagen din, men jeg tenker ekstra mye på deg i dag. Helt utrolig å tenke på at du faktisk er 13 allerede! Selv om det er lenge siden husker jeg dagen vi tok deg med hjem fra sykehuset. Jeg husker at Castello kom bort og snuste på deg. Det er nå 13 år siden! 
Du merker det sikkert ikke, men mamma, pappa og alle andre i familien kommer til å merke hvor mye du forandrer deg dette året! For din skyld håper jeg at du ikke blir en av bertene som bruker masse sminke, for da må jeg komme hjem og ordne opp! Det blir rart for meg å komme hjem neste år og se hvordan du har blitt, fordi den alderen du er i nå, er den alderen du forandrer deg mest! Nå har du i tillegg startet på ungdomsskolen og du kommer til å klare deg helt fint :) Husk, hvis du trenger hjelp med fremføringer, lekser, gutteproblemer eller hva som helst er det bare å kontakte storesøster! Jeg er alltid tilgjengelig for deg, Eline! Du betyr så mye for meg og jeg savner deg masse! 

Håper du får en fin dag på skolen og at du koser deg! Nyt dagen, du blir bare tenåring for første gang én gang! 

JEG ER KJEMPE GLAD I DEG, ELINE MIN :)
Klem fra verdens beste storesøster




Siste bilde av oss på et år... Gleder meg til å se hvordan det neste blir :)




1 kommentar:

  1. Så koselig! <3
    Jeg henger meg på og gratulerer verdens fineste Eline med dagen! <3

    SvarSlett