tirsdag 27. august 2013

Strange day

Sååå, i går tok jeg ingen bilder som jeg sa jeg skulle gjøre. Jeg tok et, og det var av den forferdelige desserten jeg spiste. (Jeg fikk Renate til å sende meg de to bildene hun tok fra kvelden, så da har jeg også lagt ut de.) Men det var utrolig koselig å være ute med de andre. Vi var rundt 15 stykker, mange utvekslingsstudenter og noen meksikanere. Når jeg og Renate bestemte oss for å gå gikk også Rolf og Sergio også, så da endte det opp med at vi 4 en liten tur på en restaurant og spiste den ekle desserten. Jeg og Renate skulle ta taxi sammen hjem, men helt tilfeldig kjørte Anel og Manuel forbi så de kjørte oss hjem. Renate bodde et stykke unna og med den elendige spansken vår ble det litt vanskelig å forklare veien hjem til huset hennes, men vi (eller Renate) fikk det til! Det er så deilig å ha Renate å snakke norsk med her. Tror aldri Anel og Manuel har hørt meg prate så mye som jeg gjorde i løpet av den korte bilturen. Jeg er som regel veldig stille ellers, fordi jeg ikke klarer å si så mye på spansk...
 
Jeg må nesten le av skoledagen i dag for den var litt merkelig. Mammaen til Elias kjørte oss til skolen og vi kom litt tidlig så vi satte oss i kantina. Når vi skulle gå til klasserommet kom broren til Elias bort til meg med en rose fra en av vennene hans som jeg btw aldri har pratet med eller sett før. Og jeg vet fortsatt ikke hvem han er. Så da gikk jeg rundt å bærte på den rosa hele dagen mens alle stirret!
 
Jeg skjønner ikke helt hvorfor alle var så på i dag, men folkene på skolen oppførte seg som om jeg aldri har vært der før. Alle pratet med meg og ville vite alt om meg. Folk stirret på øynene mine og sa de var "beautiful". Men jeg synes det er kjempe koselig når folk vil bli kjent med meg så jeg bare koser meg masse!
 
Når jeg kom hjem i dag spiste jeg, mama og Paco lunsj. Jeg fikk servert en stekt fisk med pasta og salat ved siden av. Jeg er vanligvis ikke så begestret for fisk, men dette smakte helt fantastisk. Det utrolig godt, trodde ikke at fisk kunne smake sånn!
 
Ikke mer å skrive om nå, så hasta la vista!

Min aller første lekse! Den var ikke så vanskelig, skulle
bare lage et familietre...:)  


Så dette er desserten jeg bestilte i går. Fresas con chockolate. Minnet mer om
chockolate con fresas. Men jordbæra så ikke akkurat ut som jordbær heller,
 så veit da søren hva dette skulle forestille! Godt var det i alle fall ikke!!!

 

Kaila (fra høyre), Juliette og en tysk jente jeg ikke vet hva heter.

 


Sergio og en drittunge som absolutt ville være med
på bilde (meg)..

 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar