lørdag 3. august 2013

Første innlegg

Heihei! Så, nå har jeg endelig laget meg en blogg i sammenheng med utvekslingsåret i Mexico. På denne bloggen kan de som ønsker følge med på mitt nye liv!

Som de fleste vet drar jeg på tirsdag. Det blir veldig rart å reise fra alt og alle her hjemme i Nittedal, men jeg gleder meg utrolig mye til å møte nye mennesker og en helt annen kultur i Mexico. Det er mange som har spurt meg hvorfor jeg valgte akkurat Mexico og ikke for eksempel USA. Grunnen til at jeg ikke tok USA, er fordi jeg synes det er litt uorginalt  (no hate) og jeg vil reise til et land ikke så mange kan si de har bodd i. Jeg elsker også spansk, så det blir utrolig gøy å bruke det som hovedspråk et helt år!

Nå har jeg begynt med pakkingen og er så å si nesten ferdig. Veldig vanskelig å vite presist hva jeg skal pakke, men tar med det jeg føler er viktigst. Jeg har ikke med meg mye klær, for regner med at det blir mye billig shopping i Mexico!

I morgen er det åpent hus her, så får masse besøk. Skal ta litt bilder som jeg kommer til å legge ut.

Skriver mer i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar