mandag 5. august 2013

Siste dag i Norge...

Hola!

I dag var siste dagen hjemme og selv om jeg drar om 11 timer kan jeg ikke helt skjønne at jeg skal være borte nesten et år! Startet dagen utrolig tidelig med å gjøre noen siste ærender. Jeg og mamma tok en sjapp tur til bestemor for å si hade til henne. Også har vi vært på litt forskjellige sentere for å kjøpe gaver til min nye familie. Vi var også en tur å matbutikken og kjøpte masse sjokolade, to pakker seigmenn og to pakker med lefser. Kjøpte dette for å la familin min smake på noe som er litt typisk norsk. Ingen sjokolade er like god som norsk kvikk lunsj :)

Var en liten tur hos Pernille også. Hun hadde besøk av noen venner for å si hade til dem. Pernille skal også på utveksling og dere kan følge med på hva hun gjør på denne bloggen: www.pernilleliu.blogspot.com

Nå er jeg endelig helt ferdig med å pakke, og utrolig nok ble det et par kilo under overvektsgrensa, hurra! Det har vært utrolig vanskelig å vite hva jeg skal pakke for et år, men satser på at jeg har pakket det mest nødvendige. Ble ikke så mye klær da, så skapet mitt har blitt tømt av venninner som vil låne klærene mine mens jeg er borte.

Dette blir den siste kvelden med familien min, så den skal jeg nyte!

1 kommentar:

  1. En dag som startet så bra, men som bare har blitt verre etter som timene har gått...

    SvarSlett