mandag 19. august 2013

Vamos a Mexico!!!

Heisann!

Så, den lille ferien vi skal på er en tur til Mexico, altså Mexico City!! Her sier de bare Mexico for det er mye kortere enn La Ciudad de Mexico. Vi tar bussen klokka 21.00 i kveld, og da blir det 11 nye timer på buss. Forrige tur var jo 1. klasse så det gikk kjempe fint, men jeg vet ikke hva vi skal bruke nå, så de gleder jeg meg til å se. Om det blir første klasse igjen, er jo det helt konge!
Jeg må altså ta noen dager fri fra skolen, men jeg går ikke glipp av noe som jeg ikke hadde gått glipp av om jeg var der, for jeg skjønner jo ingen ting uansett.

I dag startet jeg og Elias med det nye opplegget. Vi var med 3 forskjellige klasser! + at vi skal være med en annen også for å ha litteratur (det er den gamle klassen vår, så jeg er veldig glad for at vi skal være med de noen timer i uka). Jeg fikk noen nye venner i dag også, alle jeg har pratet med på skolen er veldig hyggelige!

Jeg håper det er nett der vi skal bo så jeg får blogget litt og lagt ut noen bilder. Nå må jeg finne ut av hva jeg skal pakke, men tror ikke det er veldig mye for regner med at jeg får lov til å shoppe litt!







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar