tirsdag 7. januar 2014

5 måneder med verdens beste

5 måneder med verdens beste, tihi xD xD

I dag (det er fortsatt 7. januar for meg) er det 5 måneder siden jeg dro fra Norge. Helt utrolig at tiden kan gå så fort! For det føles som at jeg kom hit forrige uke, men samtidig som at jeg har vært her i en evighet! Utrolig hvor mye jeg har opplevd på disse 5 månedene. Og mange sier at tiden etter jul går mye fortere, så snart er jeg allerede hjemme! Jeg nyter hver eneste dag her så godt jeg kan. Jeg smiler hver gang jeg tenker på at jeg faktisk bor i Mexico! 

153 dager borte fra Norge! 

De av dere som valgte å ikke dra på utveksling, ja dere kan bare angre! For dette her er toppers. Klart jeg har perioder der det er litt kjipt, men det går som regel over når jeg tenker på dere der hjemme som bor i kalde, triste Norge. Ut i fra hva jeg får inntrykk av har det ikke skjedd noen verdens ting i Nittedal annet enn at halve 2. klasse på Bjertnes har fått seg kjærester. Så jeg har ikke gått glipp av noe morsomt... Jeg stortrives her og nyter hver dag som går! 

5 måneder med mange nye opplevelser, erfaringer, mye latter og morro. Og 5 nye skal det bli! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar