onsdag 8. januar 2014

Adrenalinkikk av lykkerus

Sitter her med et adrenalinkikk av lykkerus (hvis det i det hele tatt er noe). Nesten 3 måneder uten bankkort og nå har jeg endelig fått et nytt. Så nå blir det tilbakebetaling i første prioritering, og deretter blir det sending av diverse ting hjem til Norge og til slutt kanskje jeg unner meg selv noe fint...

I kveld skal jeg kanskje ut på clayuda spising med noen av de andre. Det blir godt, veldig lenge siden jeg har vært ute å spis clayuda nå.

Ellers har Ximena blitt så inteligent at når hun trykker på mobilen min har hun skjønt hvor hun må trykke for å få høre på norsk musikk. Og med norsk musikk mener jeg Blåfjell og julesanger. "Martita Hagen de Noruega" sier hun også hele tiden. Jeg har blitt så glad i henne, det kommer til å bli så fælt å reise fra hun... Men det er lenge til, så trenger ikke å tenke på det enda!

Håper alle har hatt en fin dag! Her er det veldig mye vind, så det er litt kaldt. Men ikke like kaldt som i Norge regner jeg med. Selv om det noen ganger kan føles sånn...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar