fredag 17. januar 2014

Mobilen i do

Heia!

I går var jeg en tur ute med Renate for å handle litt på coppel. Fikk kjøpt meg en genser, en topp og en shorts. Genser trengte jeg virkelig, for det har jeg ikke her og nå har det blitt kaldt igjen...


Nagler ftw.



Med smykke fra lillesøster 

I dag har jeg bare tatt det med ro og jeg tør ikke å lage noen planer for dagen, for mener jeg overhørte i går at vi skal ut et sted klokka 15. I dag er det fredag som betyr at det bare er lørdag og søndag igjen så er det endelig skole! Kan ikke tro at jeg har hatt ferie helt siden starten av desember. Selvom jeg ikke har gjort en shit har tiden gått himla fort. Men nå blir alt tilbake til den normale hverdagen igjen. Veldig skummelt at tiden går så fort. Andre utvekslingsstudenter sier at tiden etter jul går fortere en tiden frem til jul, så det betyr at jeg snart skal hjem allerede. Det er jo noen måneder igjen, men ja. Det kommer til å gå fort! Nå har jeg vært her 163 dager og det er 162 dager til jeg skal hjem. Altså jeg er akkurat halvveis!

Jeg kan jo også underholde dere med grunnen til at jeg ikke postet bilder i går. Jeg tenkte at mamma og pappa kom til å bli kjempe sure, men det ble de ikke så da går det fint.
Når vi var på Burger King etter kinoen måtte jeg på do. Uten at jeg kunne huske det, hadde jeg mobilen i baklomma. Jeg dro ned buksa og skulle til å sette meg da jeg hørte noe som ikke var rumpa mi traff doen. Jeg snur meg og ser. Nedi noen lå mobilen å bada. Jeg hylskrek og jentene utenfor begynte å dra i døra og ba meg åpna. I den sjokktilstanden jeg var dro jeg på meg buksa før jeg åpna, når det jeg burde ha gjort var å ta opp mobilen før jeg gjorde noe annet. Men neida! Heldigvis dytta Juliette meg til side og kasta seg over doen. Så løp hun til føneren som tørker hendene. Jeg løp ut og henta papir og klarte å tryne på veien tilbake til doen. Men alt gikk fint med mobilen frem til vi satte oss på bussen. Da sto det på mobilen at den ikke kunne brukes før den hadde blitt avkjølt. Da hadde det nemlig vært en dårlig ide av oss å holde den under føneren. Når jeg kom hjem var mobilen helt død. Jeg la den i ris for jeg har hørt at det kan hjelpe. På kvelden i går prøvde jeg å slå på mobilen og nå er den som den skal være igjen. Lyd funker og alle taster funker. Enn så lenge... Har planer om å kjøpe meg ny mobil snart.

Slenger med noen bilder :)

Gavene fra Pørn

Wooow, sexy undertøy og sjokolade

Før kinoen sneik Renate og jeg oss til matbutikken og kjøpte diverse ting til filmen. Blandt annet denne fantastiske sjokolademuffinen! 

Omg

omFg!! Himmelen altså. 3.50 kr for en! 

Utvekslingsstudenter (og en annen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar