mandag 20. januar 2014

Frokost med snuppa

Heisann! (Dette innlegget skulle egentlig bli lagt ut på søndag, så ikkw bli forvirret. Dette skjedde på SØNDAG!!) 

Dagen i dag startet halv 10 med en tur i dusjen før jeg turet til Renate. Familien min dro til kirka, så i dag tenkte jeg og Renate å gjøre noe hyggelig. Vi dro først til matbutikken og kjøpte rundstykker, frukt og et kakestykke. Så gikk vi hjem til dama Renate bor hos for øyeblikket (familien er på ferie ish) og lagde oss en god stor frokost. Det ble rundstykke med brunost og fruktsalat, pluss et halvt kakestykke til dessert.


Nam nam

Hehe

Kakeee


Etter maten dro vi til markedet og tittet litt. Jeg kjøpte meg en liten pung til å ha penger i. Så satte vi oss litt i Garibaldi og pratet. 
M
7 kr!!!  (Buksesmekken er åpen for jeg er stappfull av mat og klarer ikke å lykke den...)

Nå er jeg hjemme og slapper av. Fortsatt god og mett. I går startet jeg på en meksikansk novela på youtube så tenkte å se en episode av det nå. Serien heter "Rosa Diamante" for dere som føler for å starte å se på det selv. God spansk trening! 

Har også fulgt med på det som har skjedd i Lærdal. Utrolig trist... Det er et lite sted, men det er såå fint der. Skikkelig idyllisk. Fått informasjon av lillesøster om at alt er bra med familien jeg har der og det var veldig godt å høre :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar