lørdag 4. januar 2014

Nyttårsforsetter

Nå er 2014 her og da er det igjen satt opp noen nyttårsforsetter. Det to siste årene har jeg bare hatt et nyttårsforsett og strøket begge gangene, så jeg kjører på igjen. Jeg har også legget til noen nye for 2014 og jeg skal være streng med meg selv! Her er en liste med nyttårsforsettene jeg har for 2014.

1- SLUTTE Å BITE NEGLER
øverst på lista kommer det samme fortsettet som jeg har hatt de siste årene. Jeg har klart å slutte i noen få måneder før jeg starter igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig for meg å slutte, men sånn er det bare. Jeg elsker det når jeg først har fine negler, men det er bare veien å komme dit som er tung. Jeg må gi det et nytt forsøk dette året også... Og nå er jeg enda mer bestemt på at jeg skal slutte enn det jeg var i fjor! 

Startet litt før nyttårsaften, så 8 dager i dag!

2- VEIE DET SAMME NÅR JEG KOMMER HJEM SOM DET JEG GJORDE NÅR JEG DRO HIT
ferien er over, nå skal det trenes! Jeg har vært så sløv med å trene som det går ann mens jeg har vært her. 3 zumba timer og 2 gåturer er ikke nok. Jeg har ikke hatt motivasjonen til å trene fordi jeg ikke har sett forskjell på kroppen min. Men nå begynner jeg å se at den har forandret seg ganske mye, så nå er det på tide å kutte ut all brusen og alt annet unødvendig pluss at jeg faktisk skal trene.




3- LESE MINST 3 BØKER
jeg er ikke så veldig glad i å lese, så 3 bøker i løpet av et år er mye for meg. Nå som jeg er her skal jeg få kjøpt meg en spansk bok og lese hele. Jeg har en tendens til å aldri bli ferdig med bøkene jeg starter på, men nå skal jeg lese mist 3 hele bøker!


4- FORBEDRE SPANSKEN
nederst på lista kommer det viktigste puntet jeg har. Spansken min er ikke så bra som jeg skulle ønske, noe jeg synes er veldig flaut. Så resten av juleferien skal gå til å studere spansk. Resten av året her skal også gå til at jeg prater mye mer! Øvelse gjør mester!

Jeg har ikke så mange forsetter, men det er bedre med få der jeg klarer å oppnå alle, enn mange der bare halvparten blir oppnådd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar