tirsdag 14. januar 2014

Lazy days

Heia! 

På søndagskvelden dro jeg ut med Renate, Rolf og Elias. Vi dro på crepizza og når vi satt der fortalte Renate meg noe som gjorde at jeg var få hakk unna å gråte. "Jeg skal flytte" sa hun. Hele verden falt sammen. Jeg var i sjokk. Rett før jeg var på vei til å felle noen tårer og vise mine følelser foran alle, begynte hun å le og sa at hun tulla. Fy søren, get ready for payback, Reitan! 

I går var jeg bare hjemme med mama. Vi spiste og broderte litt igjen. Når det ble mørkt dro vi en kjapp tur på Coppel, uten grunn. Så dro vi å spiste clayuda. 

I dag sov jeg lenger enn vanlig, helt til 10.30. Nå har jeg vasket rommet, så skal jeg dusje og deretter tenkte jeg å brodere litt igjen. 

Bare en liten oppdatering fra Mexico. Ellers begynner varmen å komme tilbake, fy søren så kjipt. Papa sa at det skal bli enda mer vind i februar, og det hadde jo bare vært deilig. 

Håper alle har hatt en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar