søndag 5. januar 2014

En som gleder seg til skolestart

Hei og hopp! 

De siste dagene har jeg bare følt meg guffen og lei ferien. Her i lille ixtepec er det ikke så mye å gjøre og vertsforeldrene foretrekker at jeg bare går ut på ettermiddag og ikke formiddagen. Så det blir mange timer her hjemme og alt for få ute med venner. Heldigvis er det "bare" 15 dager igjen til skolestart og jeg gleder meg masse. Da skal vi utvekslingsstudentene på skolen få et ordentlig opplegg og følge planen til en bestemt klasse. Så da blir det lekser og prøver på oss også! 

I løpet av det som er igjen av ferien skal jeg og Renate få til en tur til Liverpool pluss at vi må få til en ny tur til stranda! 

Nå skal jeg ut med familien å spise, så det blir bra! Håper alle har hatt en fin søndag :) 

Jennifer fra igår kveld når vi var ute å ferier Claudia.

Juliette, me vida hermosa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar