tirsdag 21. januar 2014

Back to school

Heiiii!

I går var det jo tilbake til skolen og jeg skal si dere det at det var helt forferdelig å stå opp. Du vet noe er galt når vekkerklokka er satt på 05.57 (liker ikke å ha runde tall på vekkerklokka). Jeg måtte dusje og siden vannet i dusjen oppe er så kaldt, gikk jeg i dusjen nede. Vannet var ikke iskaldt, men det var grusomt å dusje. Med den temperaturen står jeg ikke akkurat og bare lar vannet renne over kroppen i 5 minutter som jeg kan gjøre i Norge. Her det er om og gjøre alt på kortest mulig tid så man får løpt opp og dratt på meg klærne. GLEDER meg til Mexico turen som er om kun to uker. Hotell = varmt vann i dusjen.

Så kom Elias til meg og vi tok bussen til skolen 06.50. Vi kom på skolen og gikk til kontoret til rektor for å finne ut av hvilken klasse vi var plassert i. Men det visste han ikke, for vi skulle ha samme type opplegg som forrige semester, altså vi skal sjonglere mellom flere klasser. Heldigvis har jeg en liste med fag jeg kunne tenkt meg, så jeg leverte den. Håper jeg får de fagene, ellers sliter jeg når jeg kommer hjem. Vi ventet fra 7-11.30 på rådgiveren som lager planen vår, men hun kom aldri. Vi satt altså i kantina en god stund, når vi egentlig kunne vært hjemme og sovet.

Når jeg kom hjem var det lunsj allerede og etter den la jeg meg i senga og så på Rosa Diamante og sovnet. Deretter skypet jeg en god stund med Julie før jeg gikk ut og broderte litt. Så kom Juliette over en tur for å invitere meg på en tur med familien hennes. Alt var greit for mama, papa og YFU Mexcio, så nå blir det tur! Gleder meg masse. Kan lage et eget innlegg om det senere :)

I dag hadde vi timer på skolen, så det var som en vanlig skoledag. Endelig har hverdagen begynt igjen. Helt sykt at julaften var for straks en måned siden. Tiden flyr!

Mine europeiske venner! Elias leker nerd.

Snuppiiii

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar