tirsdag 7. januar 2014

God morgen

Nå sitter jeg å venter på frokosten som i dag kjøpes hos naboen. Empanadas de carne, nam nam! 

I går slappet jeg av hele dagen frem til jeg dro ut med noen av de andre for å feire Rolf. Vi dro på Internacional (restauranten her) og der spiste jeg spagetti. Så hadde vi kjøpt kake som vi dro til Juliette for å spise. Jeg takket pent nei, for jeg var ganske mett og skulle spise kake med familien når jeg kom hjem. Men tror dere ikke alle sov når jeg kom hjem 20.50?!? Ingen kake på meg i går altså. Men jeg spiste mye sjokolade da! 

I dag skal jeg og mama til abuela tror jeg. Vet ikke hva som skjer der, men vi skal i alle fall spise. 

Slenger med et blinkskudd fra nå nettopp! Håper alle har hatt en fin dag. Nå er frokosten min her snart så får gjøre meg klar til å spise den! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar