lørdag 11. januar 2014

Oppdateringstid

Heia. Et par dager siden sist innlegg så tenkte å komme med en kort oppdatering om det lille jeg har gjort.

På onsdagskvelden dro jeg ut med Elias, Rolf og Alma for å spise. Jeg og Alma spiste med speidergjengen hennes, mens Rolf og Elias loka rundt. Alma skulle flytte til en annen by, så vi møttes for å si hade. Hun er en herlig jente, så det var litt rart å si hade til hun, men vi sees jo igjen allerede i starten av februar, så det blir bra. 

Torsdagen tilbragte jeg hjemme på dagtid. Var litt med Ximena og så på TV. På kvelden dro jeg ut med Rolf og spiste crepizza. Første crepizzaen på en god stund og det var jo like godt som alltid!

Gårsdagen gikk som torsdagen. Hva hjemme hele dagen og dro ut på kvelden. Rolf feira 18 årsdagen sin, så da dro vi alle i den. Det var veldig koselig! Spiste pølser og kaker. 

Buradagsgave til 18 åringen. Fra meg, Elias, Alice og Monica.


Juliette på oksa!


Jennifer på oksa. Jeg tok oksa sammen med Mafer, men det har jeg dessverre (for dere) ingen bilder av. Jeg red bare på grunn av gruppepress. Jeg synes ikke det er noe morsomt å sitte oppå en okse og bare se dum ut. Men alle var helt sånn "kom igjen da, Marthe! Du må jo prøve!" Så jeg dro med meg Mafer og vi gjorde det sammen. Jeg hadde rett, det bare ikke morsomt og i dag er jeg støl i armene...


Pølsene her er faktisk veldig gode! I går var de gratis, men i pølsebodene på gata koster det 12 pesos for én pølse. Noe som er ingenting sammenlignet med pølsene på bensinstasjonen og Narvesen.

Sært...

I dag har jeg vasket litt klær og skoleuniformen min ble vasket i går, så nå er den klar for bruk neste uke. Gleder meg så sykt til skolestart! I sta sa mama at vi skal i bursdag etterpå, så da blir det mer mat. Pluss at jeg tipper at vi skal til tia Irma på kvelden for clayuda! 

Ha en fin kveld alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar