fredag 3. januar 2014

Fin dag på stranda

Nå kom jeg nettopp hjem fra en fin dag på stranden. Det ble ikke Salina Cruz, men et annet sted som var finere sa de. Det tok litt over én time å kjøre dit og det ble litt kjøring i fjellene. Stedet vi var på var utrolig fint! Det blåste litt, men det var bare deilig. 

Samira

En jente jeg ikke kjenner



Etter at vi hadde vært der en stund, bestemte jeg, Samira og kjæresten hennes oss for å gå en tur bortover stranda. Glemte jo helt at vi faktisk måtte gå tilbake å, så det ble en tur på godt over 2 timer. 

Vi gikk helt bort til de "hvite" fjellet...


Ensom hund

Død fisk


Endelig fremme! Det blåste så mye og så kraftig at sanden la seg oppover fjellet. Nesten så vi ikke klarte å stå stille for det blåste så mye.


Vi lo fælt av håret vårt! Hahahah, noe så grusomt 




Samira og kjæresten. Ekkelt xD

I starten var vannet litt kaldt, men etter turen var det bare deilig å hoppet ut i vannet. Etter vi hadde badet spiste vi også gikk Samira og kjæresten og badet litt mer. Jeg sovnet i en hengekøye og ble sovende der til vi dro hjem. Jeg var veldig trøtt, for sovnet seint i går. Skypet nemlig med klassen!!!! 


En veldig fin og koselig dag. Nå er jeg utslitt, blir alltid det etter dager på stranda. Håper dere også hadde en fin dag i Norge! 

Fine jenta mi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar