torsdag 23. januar 2014

Legge seg tid

Heia!

Nå har jeg fått kjøpt billett til Mexico City turen og jeg gleder meg masse! Når jeg kom hjem fra "handleturen" hoppet jeg rett i dusjen for det har vært så himla varmt i dag. Etter det lå det nytt sengetøy på senga som jeg skiftet til. Det er så deilig å legge seg nydusja i nytt sengetøy.  Den følelsen kan ikke beskrives. 

Sengetøyet er jo aaaalt for stort for senga, så blir mye surr når jeg legger det på. Det verste med å ha for stort sengetøy er at jeg klarer å dra det av når jeg sover...

Billetten miiiin. Vi tok first class siden YFU betaler visst, hehe!

Nå sitter jeg å spiser kveldsmat for meg selv. Mama har allerede lagt seg og det tenkte jeg at jeg skal gjøre når jeg er ferdig med maten. 

Torta con jamon y agua de piña. Nypresset i dag! Jeg lagde den!!!!

Og nå er jeg veldig trist, for denne snuppelura her skal på helgetur med AFS. Left alone, fml! Jaja, kos deg i alle fall da, Reitan :)

God natt fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar