onsdag 29. januar 2014

Viaje de medio año

Bueno, nå nærmer turen til Mexico City seg og det kan hende at jeg drar til Ixhuatan i morgen i steden for på fredag. Jeg vet ikke om jeg får internett noen av stedene derfor tenkte jeg å informere dere om hva jeg skal i Mexico City nå. Vi har et opplegg vi skal følge med steder vi skal besøke osv så deler dette med dere så dere vet ca hva jeg gjør hver dag om jeg ikke får oppdatert dere selv.

Søndag- Vi møtes på bussterminalen søndagmorgen for å dra sammen til hotellet. Hotellet vi skal sove på heter Hotel Segovia. Utover dagen skal vi besøke plasser som er viktige for byen. (Museo de Antropologia e Historia, Castillo de Chapultepec y el Zocalo)

Mandag- På mandagen skal vi besøke la zona arquelogica de Teotihuacan. Jeg vet ikke om vi skal være der hele dagen, men dette er det eneste som står på skjemaet.

Tirsdag- Denne dagen skal vi dra til Taxco, Guerroero. Her skal vi besøke de viktigste punktene i byen. Dette tar nok hele dagen siden det er i en annen by.

Onsdag-Torsdag- På onsdagens plan står det Recorrido de Cañonismo y Exploracion. Vi skal besøke noe som heter Mil Cascadas som er et sted med mange fosser. Her skal vi campe og bli til torsdagen. Vi får muligheten til å bade og rappellere. Denne delen av turen gleder jeg meg masse til! Vi drar tilbake til hotellet på torsdag

Fredag- På fredagen står det kun at vi skal reise hjem på ettermiddagen og ingen ting om hav vi skal gjøre på dagen. Kanskje vi får lov til å gå på det store markedet eller noe slikt.

Dette er det vi har fått som informasjon om det som skjer i løpet av uka. Håper jeg får nett på hotellet og kan blogge litt. Men hvis dere ikke hører noe fra meg neste uke så er det derfor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar