søndag 12. januar 2014

Ønskeliste til bursdagen

Heiaaa!

For meg er det ikke lenge til jeg har bursdag og jeg gleder meg masse. Hadde jeg vært hjemme hadde det vært kjempe artig å fylle 18 år for da kunne jeg først og fremt tatt lappen i den nærmeste tiden etter bursdagen. Her får jeg ikke lov til å kjøre vannscooter engang, så jeg må vente til jeg kommer hjem og da må jeg også lese teori og kjøre opp først.

Jeg har jo også laget meg en liten ønskeliste over ting jeg ønsker meg, eller har lyst til å kjøpe meg. (Vet ikke om det er noe gøy for dere å lese dette, men har egentlig ikke noe annet å skrive om nå.) Så her kommer en liste over ting jeg ønsker meg :) Jeg tenkte det vel lov å ønske seg litt dyrere ting enn vanlig når man fyller 18? hihi

1. Surfekurs
Vi utvekslingsstudentene har pratet en stund om å dra på surfekurs noe jeg er ganske sikker på at vi får til. Og da ønsker jeg meg litt penger som jeg kan bruke til å betale turen og eventuelle ting å handle fra stedet vi er på.

2. Polaroid kamera
Et sånt kamera har jeg ønsket meg så lenge jeg kan huske. Det virker så gøy å ha et sånt kamera der bildet kommer ut med en gang. Mye enklere å lage fine foto album.






















3. Armbånd fra Pihl
Jeg så et armbånd fra Camilla Pihl (for David-Andersen) som jeg ble helt forelska i. Alle smykkene (armbåndene) fra Pihl er veldig fine, så jeg har kjempe lyst på noen av de. (http://www.camillapihl.no/2013/06/11/tusen-tusen-takk-2/)

4. Napapijri anorak
Jeg synes anoraker er skikkelig kule og jeg elsker denne fra Napapijri!  (http://www.napapijri.com/gb/anorak_cod41369248ra.html)



















5. Spa-dag
En dag på en flott spa! Når jeg kommer hjem fra Mexico hadde det vært deilig å tatt en tur på spa og bare føle at jeg får rensa hele meg etter et år med urent og iskaldt vann.

6. "Bli ny"-dag
Å få en time hos en bra frisørsalong som gir meg ny hårfrisyre, fikser brynene mine og sminker meg. (så kunne jeg kanskje tatt en tur på middag med venner etterpå)

7. Penger til... lappen og bil
Jeg har jo selvfølgelig lyst til å kjøpe meg en egen bil når jeg har greid å ta lappen. Og da må jeg spare så mye penger som mulig først, så penger er alltid like greit å få som gave.

Dette er det som står høyest på ønskelisten hos meg som fyller 18 år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar