fredag 24. januar 2014

Endelig helg

Heisann

I går la jeg meg 20.30 og sov allerede 21.15. Kjempe deilig å sonve tidlig for en gangsskyld, selvom jeg var trøttere i dag enn det jeg har vært hele uka. Jeg sovna i pausen på skolen og bare helt død. Så nå er det veldig deilig med helg. Sov igjen litt når jeg kom hjem og nå bare titter jeg litt på blogger osv. Vet ikke om det blir tur til tia Irma i kveld, men jeg kan jo i alle fall håpe! Hvis det ikke blir tur til henne har jeg lyst til å dra å spise crepizza eller tostadas i Garibaldi. Har forresten bytta ut clayuda med tostadas på skolen. Det er billigere og jeg føler det er sunnere.

I morgen blir det vasking av klær også må jeg ut å skrive ut noen papirer til YFU turen. Bare en uke til vi drar nå og jeg gleder meg masse! Blir så misunnelig når jeg ser Renate legger ut bilder fra turen de er på nå. 

Tidsfordriv i timen...

Herligste Pau Pau
Heeelg!

God heeeelg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar