søndag 26. januar 2014

Helgen

Heisann

Da var denne helga ferdig også, og jeg har ikke gjort noe spennende. Prøvde både i går og i dag å sove så lenge som mulig. I går våknet jeg halv 10 og greide ikke sove lenger, mens i dag våknet jeg 9 og var lysvåken. Det er jo forsovet greit å våkne tidlig så jeg får litt ut av dagen, men når det endelig er helg vil jeg jo sove lenge. 

I går vasket jeg klær og var hjemme hele dagen frem til kvelden. Da gikk jeg ut en tur med Elias og juliette. 

I dag var det en tur til kirka og lunsj hos tia Irma. Nå ser jeg på Harry Potter på TVn og er egentlig veldig trøtt. 

Disse to søtnosene var en tur på besøk i går og fikk smake litt godteri :)

Skole i morgen og for første gang skal jeg bruke gymumiformen. Den er jo ganske grusom, så det blir trist....:(


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar