torsdag 23. januar 2014

Things we lost in the fire

(Min nye favoritt sang) 

Heei! I går gjorde jeg ingen ting så orket ikke å blogge (haha, det gir mening, sant?. I dag sluttet jeg 14.30 på skolen og var i gang med å hjelpe til med å lage juice med en gang jeg kom inn døra. Tok oppvasken etter middagen så kom meg nettopp ut av uniformen og ligger nå død på senga! Etterpå skal jeg ut å kjøpe billetter til turen med Juliette sammen med de andre. 

Ville bare gi en lyd fra meg siden jeg ikke blogget i går. 

I går hadde jeg med godteri på skolen, for jeg har så mye her hjemme nå, så måtte få hjelp fra litt andre enn familien med å bli kvitt det. 

Renante koste seg i alle fall veldig...



Jeg ser veldig gal ut pluss at eg har en meget tydelig dobbelhake!!! 

Hvis dere ikke så den (dobbelthaka) godt nok på forrige bilde, har dere et tydeligere her... (turister på bussen)

Tok noen bilder med mobilen til hun ene i kantina..


Nå tenkte jeg at jeg skal sove litt før jeg drar ut.. Blir så sykt trøtt av varmen (som igjen er tilbake) og av å måtte stå opp 6 hver dag! Siste dag før helg i morgen, gleder meg masse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar