torsdag 30. januar 2014

Sommerfugler i magen

Heisann!

Når jeg kom hjem fra skolen i dag spiste jeg og startet å pakke. Utrolig at alt det jeg pakket fikk plass oppi den lille kofferten jeg skal ta med. Jeg har pakket med 4 olabukser, 2 shortser, en del topper, to gensere, undertøy, noen par sko, badetøy og noen jakker. Aner ikke hvordan været er der. Det står at det er rundt 20-25 grader, men når det blåser blir det ekstremt kaldt, så jeg er i alle fall forberedt på alt.

I morgen har vi ikke skole, så da blir det en koselig frokost på internacional med de andre utvekslingsstudentene. På ettermiddagen drar jeg til Ixhuatan og det gleder jeg meg masse til! Gleder meg faktisk ekstremt mye til Mexico City turen. Gleder meg til å høre hvordan spansken til de andre er og høre hvordan de har hatt det med familiene sine og byene de bor i. Jeg føler faktisk at spansken min har blitt en del bedre de siste ukene, så nå gruer jeg meg ikke sånn som jeg gjorde til å prate spansk hele campen.

I dag fikk vi forresten timeplanen vår og det var litt av en ut-a-dæ-sjæl-opplevelse. Starter 7 hver dag untatt mandag og slutter 14.30 hver dag! Vi har filosofi 6 ganger i uka (på tirsdager 3 ganger!). Heldigvis er det med en litt sløv lærer, så da kan vi jo ta det litt med ro i timene. Kravet fra Norge er også at vi må ha minst 25 timer i uka med skole. Timeplanen vår utgjør 33 timer, så den fiksa vi meget bra! Jeg og Renate har alle timene sammen også har vi engelsk med Elias. Jeg liker skikkelig godt 603 klassen (den vi er med mest). Det er en veldig liten klasse med mange søtinger :*

Håper alle får en fin helg!

Kleeeem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar