tirsdag 21. januar 2014

Noe å se fram til

Haha, skrev i innlegget jeg lagde for 2 minutter siden at jeg kunne lage et annet innlegg om turen med Juliette seinere. Og nå er det seinere så da skriver jeg.

Familien til Juliette har invitert Elias, Renate, Rolf, Alice og meg til hjembyen til morgen for en helgetur. "Byen" heter Ixhuatan og er rundt 2 timer med bil unna Ixtepec. Vi drar dit fredagmorgen (31. januar). Grunnen til at de inviterte oss er at det er en stor fest for hele byen som de ville ta oss med på. På dagen på fredag er det tog i gatene der de kaster ut gaver (som jeg har skrevet om før). De kaster ut alt mulig. På kvelden er det fest med live banda musikk og det er visst ganske kjente band som skal komme, så det blir artig!

På lørdagen vet jeg ikke hva som skjer på dagen, men på kvelden tar Juliette, Elias og jeg bussen til Mexico City for halvårssamlingen til YFU. Der skal vi være frem til 7. februar og vi skal oppleve masse spennende som byen har å by på. Det blir gøy å se de andre utvekslingsstudentene igjen og høre hvordan spansken dems er og om de trives der de bor.

Tror det kommer til å bli noen bra dager både i Ixhuatan og Mexico, så jeg gleder meg masse :))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar