tirsdag 28. januar 2014

Trenger sokker

Heiaaa!

Jeg klarer ikke å beskrive hvor støl jeg er i dag. Gymtimen i går var ikke hard, men jeg fikk brukt litt muskler kjenner jeg. Klarer nesten ikke å gå for jeg er så støl i beina. Men det går vel fort over, hehe.

I dag var det opp klokka 6 for å dusje før skolen. Jeg tok dusjen oppe og vannet var brukbart i dag siden nå er det for fult varmt her igjen. Det var 31 grader ute i går og i skrivende øyeblikk er det det samme. Nå er det 22 grader i Mexico City, så det blir ikke så kaldt der som jeg hadde trodd. Men fortsatt har jeg et lite problem. Jeg går kun i slippers her eller sko jeg ikke trenger sokker i. Derfor har jeg ikke mer enn 3 par sokker! Og jeg skal en uke til Mexico der jeg kun kommer til å bruke converse, så jeg må ut i dag og kjøpe mer sokker. Skal også ut å møte de andre, så det blir kos!

Vanligvis er jeg veldig flik til  å gjøre ting i siste liten. Av en eller annen grunn liker jeg følelsen av litt stress... Men nå har jeg vært flink! Søknadsfristen for skole er 1. mars og jeg søkte i dag! Veldig tidlig til å være meg.

Ellers har det ikke skjedd noe spennede siden i går, så lite å skrive om...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar