torsdag 16. januar 2014

Kino og gave

Heia!

I går kveld dro jeg til Juchitan på kino med de andre. Jeg og Renate hadde kjempe lyst til å se Frozen, men nei da. Det ville ikke de andre, så da ble det Paranormal Activity... Hver gang jeg har vært på kino har det vært skumle og ekle filmer, så hadde jo vært koselig å sett en fin film for en gangs skyld! Men neste gang skulle jeg og Renate få bestemme film.

Før jeg dro på kino, og etter jeg hadde sett Friends, så jeg på Oppdrag Nemo på tvn. Det var spansk da selvfølgelig, men forsto jo alt. Mens jeg så på den kom det nye gave til meg fra England! Jeg ble så glad. Løp opp for å åpne den og der var det mye godt og fint. Skulle gjerne lagt ut bilder, men av visse årsaker må det bli seinere.

I dag har jeg vært med Ximena helt til nå, mens mama har gjort ting rundt i huset. Alltid gøy å leke med Ximena :) Nå tenkte jeg å se en episode av et eller annet så får jeg se hva som skjer i ettermiddag. Regner med at jeg holder meg med mama og ser på talkshowet Laura. Utrolig tragisk show, men det får gå...

Ha en fin kveld alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar